عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۰۷ ارديبهشت۱۶:۴۵

مردمانی که بصیرت و آگاهی کافی از اوضاع جامعه ندارند

دوست و دشمن را به خوبی نمی شناسند

زمانی که باید از حق دفاع کنند اعلام بی طرفی می کنند تا شاید بتوانند هم خودشان را حفظ کنند و هم اسلام باقی بماند با این توجیه که بقیه مردم هستند...

اما هم خودشان نابود می شوند و هم دین شان..

 

دانلود صوت

 

خدا ما را از چنین عاقبتی حفظ کند

 

+ خلاصه ای از سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری

۵
سر گشته | ۰۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۵

نظرات  (۵)

خیلی جالب بود.

همینطور هست و انتخاب نکردن و ممتنع ماندن به معنای تایید باطل و همکاری در نابود کردن حق است.

چی بگم هر چی بگم کم گفتم !

همه حرفا رو بهت قاطی و درهم گفتم !

کاشکی اعمال منم پای شما بنویسن

من که هر چی گفتنی بودُ دمادم گفتم !

اینم یه بداهه تقدیم شما  از اونجا که گفتن نصف العیش کل العیش  حرف خوب زدن و شنیدنم نصف عمل

کاش خدا لیاقتش  رو به همه بده   یا علی سید علی

 

پاسخ:
سلام.. خیلی ممنون دست شما درد نکنه..
ماشاءالله آقا از این استعداد بیشتر استفاده کن حیفه
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۳۹ ارحم الرحماء

سلام

صوت تامل برانگیزی بود!

خوب است که بیشتر از این صوت ها گذاشته شود (ان شاالله)

تشکر از بابت لینک ...

پاسخ:
سلام
بیشتر تلنگری بود برای خودم..
من از شما تشکر میکنم مطلب خیلی خوبی بود و ان شاءالله این نوع مطالب ادامه پیدا کنند.
خیلی مهمه دفاع از حق و اینکه به موقع باشد. فایل صوتی را بعد گوش می کنم.
پاسخ:
خیلی کوتاه هست وقت گیر نیست اصلا
۰۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۱ سحر.جاده خاطره ها
خدا رحم کنه توی این دوره...

باید خیلی مراقب بود... بصیرت و بینش راهشه..
پاسخ:
کمی هم همت و عمل به دانسته ها..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">