عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۱۷ مرداد۱۶:۰۵

ماه رمضون امسال هم تموم شد ولی حکایت گناهان ما همچنان باقیست....

این آخر ماه رمضونی فقط دعا کنیم که اهل بیت (ع) به حق مادرشون دست ما رو بگیرن .فقط ولایت است که ما را می تواند نجات دهد

ما که کاری نمیکنیم.... جز گناه ....

کلیپی از استاد قرائتی واقعا جای تامل دارد

۷
مجتبی مرادی | ۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۵

نظرات  (۷)

۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۵ محمد باقر کمالی

سلام

خسته نباشید

وبلاگ بینظیری دارید

خوشحال میشوم به وبلاگ بنده سر بزنید

یاعلی

پاسخ:
علیکم السلام
ای کاش آهنگ نمیذاشتید روش. خراب کردید سخنرانی رو.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم
واقعا این سخنرانی کجا بود ...
بهت زده شدم ...
خشکم زد ...
موندم ...
خدای ِ من ...
یا زهرا ...
یعنی بعضی وقتا بعضی حرفا مثل اینه که به جای کوه یه سنگ بزنن تو سرت ...
این از همونا بود ...
حسابی پریشان شدم ...
دلم روضه رضوان شون رو خواست ...
دلم هوای غریب مسجد شیعیان شون رو خواست ...
چه قدر من ِ بنده کوتاهی کردم ...
خدایا اَمان از وقتی که بخوای کسی رو آدم کنی ...
خلاصه اینکه احساس ما توی کلمات گنجانده نمیشه هرگز پیرامون این صوت ...

یه دنیا جای فکر دارد ...
به نظرم باید هرروز صبح که بیدار میشم یه دور گوش بدم بهش ...

خدا خیر به شما و دوست نویسندتون بده ...
هرچی میخواهید انشاالله خدا بهتون بده ...
خیلی به دل نشست ...
شرمنده پرحرفی کردم ...

یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
محتاجیم.
انشاالله همه شهید شن
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۱ ... خادم الزهرا>>>
وقـت جدایی من و مـاه صیام شد / یعنی غـروب طلعت این بارِ عام شد

دارد بساط ماه خدا جمع می شود / آه درون سـینـه ی مـا مستـدام شد

ماه خدا هم تموم شد
به قول بعضیا چه زود دیر میشه !!!
و چیزی نمیمونه جز حسرت

با ((هر آمدنی رفتنی دارد...)) به روزیم
خوشحال میشم سر بزنید
التماس دعا
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۹ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ

سلام

عید بر شما مبارکــــــــ
یا زهرا کربــــــ بلا انشاالله

سلام ضمن تبریک عید سعید فطر

با موضوع "وحدت وجود از دیدگاه امام خمینی ره" ب روز هستیم

سلام
طاعات و عبادات قبول و عیدتان مبارک...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">