عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۲۴ فروردين۲۳:۵۵

باز کن چشمت را..

اشک بر گونه من خشکیده است

پایم از نا رفته

بستر سینه من از غمت پوشیده است

خانه ام خاکستر

دیده ام را سو نیست

دفتر خاطره ام پوسیده است

 

باز کن پنجره پلکت را، قطره ها را به سرانگشت بگیر

و بیا و مگذار بیش از این آب شوم

 

بی تو می خیزد موج

ساحل من مگذار سوی گرداب شوم

 

باز پروانه شو و بال بزن

میهمان کن من را جرعه ای.. شربتی از لبخندت

 

برگریزان اکنون از من گوشه نشین می گسلد پیوندت..

 

 

شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت عرض می کنم

 

+ دانلود صوت

سر گشته | ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۵۵

نظرات  (۱۱)

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۲۳ فاطمه مرید زهرا(س)
ین صوت عالی بود و زیبا
خیلی سپاس
پاسخ:
خواهش می کنم..
سلام مجدد

منظور این بود که شما فایل های صوتی ِ ارزشی را در اختیار ما قرار می دهید...از این جهت سپاس گزاری کردم!
یاحق.
پاسخ:
سلام
این نظر لطف شماست تشکر
درپناه حق
سلام...

کار ارزشمندتان و فایل های صوتی که ارمغانی است بی شک گرانبها سپاس...

انشاالله در پناه ِ مهربانی ِ آن همیشه مهربان سلامت باشید و روزگارتان آرام...

دعایمان بفرمایید که محتاج دعاییم...
یاحق.
پاسخ:
سلام علیکم
کار ارزشمند؟؟؟!! خیلی ممنون منتها من کار خاصی نکردم اصل کار رو سخنران کرده..
تشکر از لطف تون هم چنین شما.. انشاءالله اگر توفیقی باشه دعاگو هستیم
درپناه حق

فایل صوتی را شنیدم...

قشنگ بود. انتخاب زیبایی بود...

 

و ماجرا واقعا این است...

ماچرا عشق است... عشق به روح بلند یک انسان... که از تماشای آن زنده می شوی... و حالا تمام این زندگی روحانی باید از تو دور باشد... این جای خالی چطور پر می شود؟

سلام
چه زیبا و روان
بعد مدتها با گنج قارون خوندنی شدم
پاسخ:
سلام لطف داری برادر فقط از من نبود دیگه صوتش اون پایین بود!
۲۸ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۰۴ سحر.جاده خاطره ها
یا علی قبر پرستویت کجاست...

آن گل صدبرگ خوشبویت کجاست....
۲۸ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۰ سید محمد رضی زاده
هی دست می رود به کمرها یکی یکی
وقتی که می رسند پسر ها یکی یکی..
بهار علی؛‌ خزان شده ای
به رنگ گل ارغوان شده ای ...
سلام مجدد

سر درب سرای مجازیتان و...
دوباره یادآور غم غربت میشود...غم بی کسی...غم ِ شبانه دفن کردنشان!

اجرتان با بانوی پاکی ها
انشاالله بقیع نصیبتان ...
التماس دعا
یاحق...
پاسخ:
سلام..
تشکر انشاءالله نصیب همه شیعیان داغدار بشه نه من نالایق...
در پناه حق
سلام و عرض تسلیت!

همین چند سطر آتش به دل می زند وای به حال شنیدن نوایش!
"دل" میخواهد شنیدنش...که من ندارم!

التماس دعا
یاحق...
پاسخ:
سلام.. تشکر بنده هم تسلیت میگم

شنیدن نوایش حال دیگری دارد!

توفیقی باشه انشاءالله به یاد شما هم هستیم شما هم بنده رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید
چقدر قشنگ بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">