عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۰۴ مهر۱۲:۳۰
شکستن کعبه مسئله ای نیست که بشودازش همین طوری گذشت . اگر ما از مسئله قدس بگذریم ، اگر ما از صدام بگذریم ، اگر مااز همه کسانی که به ما بدی کردند بگذریم ، نمی توانیم [از] مسئله حجاز بگذریم . مسئله حجاز یک باب دیگری است ، غیر [مسائل ] دیگر.
و لازم است زنده نگه داشتن این روز؛ روزی که این خیانت شد به اسلام . و الان ماه محرم نزدیک می شود. ماه محرم برای ما خیلی عزا هست ؛ لکن سیدالشهدا - سلام الله علیه - هم فدا شد؛ برای اینکه در مکه نماند که نبادا به ساحت قدس مکه جسارت بشود.
 
مسئله بالاتر از این مسائل است و باید ما با همه قوایی که داریم ، مسلمین با همه قوایی که دارند و دنیا، آنهایی که به خدا اعتقاد دارند با همه قوایی که دارند، باید با این مسئله محاربه کنند، به هر طوری که خودشان صلاح می دانند. این ننگ را نباید ما به گورببریم که ما بودیم ، دیدیم در حضور ما بزرگترین جنایت واقع شد و حالا هم آنها طلبکارهستند از ما.
این توطئه بی اشکال ، یک توطئه سابقی بود؛ هیچ اشکالی در این نیست که یک سابقه ای داشت این توطئه ؛ بنا داشتند بر اینکه این امر واقع بشود؛ تحمیل کرده بودند برآل سعود احمق که یک همچو کار احمقانه ای بکند و خودش را در تمام دنیا منحط کند.
 
بهترین دلیل براینکه این مسئله ، مسئله توطئه بود همان کیفیت عملشان بود. خودشان اقرار کردند به این معنا. می گویند که ایرانیها می خواستند بیایند کعبه را آتش بزنند و قم را کعبه قرار بدهند -یک همچو حرف ابلهانه . خوب ، معلوم می شود از اول ، بنا داشتند این کار را بکنند، به بهانه اینکه ایرانیها آمدند کعبه را خراب کنند، ما هم مهیا شدیم پدرشان را درآوریم . قضیه کشته شدن نیست ، قضیه هتک احترام است . مسئله حجاز ابعاد مختلف دارد، منتها بعد بزرگترش همین است که احترام یک محل مقدسی از بین رفت و مسلمین ساکت نخواهند نشست.
 
اگر درطائف واقع شده بود، این یک مسئله ای بود؛ می گفتیم کشتند یک عده ای را. اما در حرم واقع شده ؛ حرمی که خدا از اول امنش قرار داده و الان حرم مغصوب است در دست اینها. از اول هم این طور بود؛ برای اینکه اینها چه کاره اند که آمده اند خادم الحرمین -خائن الحرمین - شده اند؛ کی اینها را خادم الحرمین قرار داده ؟ با چه وجهی اینها اسم مملکت اسلامی را تغییر داده اند از آنی که بود؛ "حجاز" را "مملکت سعودی " قراردادند؟ مملکت سعودی به چه مناسبت ؟ اینها مسائلی است که همه اش بغرنج است و مانمی دانیم که از این عار چطور خارج بشویم . من واقعا در مسائل خیلی تحمل داشتم ؛ درمسائل جنگ ، در همه اینها تحمل داشتم . اما این بی تحمل کرده من را. مسئله غیر از این مسائل است . آنچه ما امیدواریم این است که خدای تبارک و تعالی با قدرت خودش حل کند مسائل را. و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد که در این باره بی تفاوت نباشیم .در این ماه محرم بی تفاوت نباشند؛ مسلمین در دنیا بی تفاوت نباشند.
۱
سر گشته | ۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۰

آل سعود

جنایت

حج خونین

حجاج

خمینی

صحیفه نور

مکه

کشتار

نظرات  (۱)

+++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">