عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۲۲ آبان۲۲:۵۲

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود

در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

ما را ز منع عقل مترسان و می بیار

کان شحنه در ولایت ما هیچ کاره نیست

از چشم خود بپرس که ما را که می‌کشد

جانا گناه طالع و جرم ستاره نیست

او را به چشم پاک توان دید چون هلال

هر دیده جای جلوه آن ماه پاره نیست

فرصت شمر طریقه رندی که این نشان

چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست

نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو

حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست

 

 

+ یا عدتی فی شدتی یا صاحبی فی وحدتی یا غیاثی فی کربتی ...

برای یک بنده خدایی دلم تنگ شده... آخه بامرام هر چند وقت یک بار که می تونی بیای یه سلام احوال پرسی بکنی!

 

+ فضولی می کنم در انتظار مهر تابانش

گرفتم پرده بردارد، کجا تاب است شبنم را

۳
سر گشته | ۲۲ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۲

نظرات  (۳)

بی دل ها نمیتونن بسوزن
درد ما هم همینه
درد بی دردی بد دردیه!
۲۳ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
انتخاب زیبایی بود.

فنا فی الله ...


پاسخ:
سلام علیکم
انتخابی نبود!
تشکر
سلام
اصلا تاب نباید باشه!
باید سوخت...
تموم عالم در راهشون فدا میشن و اون وقت من
از یه ترانزیستور قابله ای هم کمترم!!


کاش یه زمانی بفمم که دیر نشده باشه...


+ شما خودتون نمیتونید برید با اون بنده خدا احوال پرسی کنید؟
پاسخ:
سلام علیکم

من بیخبر ز ننگ فسردن نسوختم ...


ترانزیستور قابلمه ای.. جالب بود.


من که نمی تونم اما اون می تونه. قرار بوده بیاد شیر انبه چهارراه خواجه ربیع هم مهمون کنه! به نظرم به خاطر همین هم هست که دیگه ازش خبری نیست!

شاید من هم به همین خاطر دلم براش تنگ شده!!

(اینا رو نوشتم که اگر خودش میاد اینجا رو میخونه، بفهمه منظورم کیه!؟)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">