عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۰۴ مهر۰۱:۳۰

 

ما در عین حال که شدیدا متاثر و عزادار از این قتل عام بی سابقه امت محمد - صلی الله علیه و آله و سلم - و پیروان ابراهیم حنیف و عاملین به قرآن کریم گردیده ایم ولی خداوند بزرگ را سپاس می گزاریم که دشمنان ما و مخالفین سیاست اسلامی ما را از کم عقلان و بیخردان قرار داده است ، چرا که خودشان هم درک نمی کنند که حرکتهای کورشان سبب قوت و تبلیغ انقلاب ما و معرف مظلومیت ملت ما گردیده است و در هرمرحله ای سبب ارتقای مکتب و کشورمان را فراهم کرده اند که اگر از صدها وسیله تبلیغاتی استفاده می کردیم و اگر هزاران مبلغ و روحانی را به اقطار عالم می فرستادیم تامرز واقعی بین اسلام راستین و اسلام امریکایی و فرق بین حکومت عدل و حکومت سرسپردگان مدعی حمایت از اسلام را مشخص کنیم ، به صورتی چنین زیبانمی توانستیم ، و اگر می خواستیم پرده از چهره کریه دست نشاندگان امریکا برداریم وثابت کنیم که فرقی بین محمدرضاخان و صدام امریکایی و سران حکومت مرتجع عربستان در اسلام زدایی و مخالفتشان با قرآن نیست و همه نوکر امریکا هستند و مامورخراب کردن مسجد و محراب و مسئول خاموش نمودن شعله فریاد حق طلبانه ملتها، باز به این زیبایی میسر نمی گردید، و همچنین اگر می خواستیم به جهان اسلام ثابت کنیم که کلیدداران کنونی کعبه لیاقت میزبانی سربازان و میهمانان خدا را ندارند و جز تامین امریکاو اسرائیل و تقدیم منافع کشورشان به آنان کاری از دستشان برنمی آید، بدین خوبی نمی توانستیم بیان کنیم و اگر می خواستیم به دنیا ثابت کنیم که حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرورفته اند، به این اندازه که کارگزاران ناشی و بی اراده حاکمیت سعودی در این قساوت وبی رحمی عمل کرده اند، موفق نمی شدیم و حقا که این وارثان ابی سفیان و ابی لهب و این رهروان راه یزید روی آنان و اسلاف خویش را سفید کرده اند.

 

حکومت سعودی مطمئن باشد که امریکا لکه ننگی بر دامنش نهاده است که تاقیام قیامت هم با آب زمزم و کوثر پاک نمی شود و خونی که از دل اقیانوس بزرگ ملت مابر سرزمین حجاز جاری شده است ، زمزم هدایتی برای تشنگان سیاست ناب اسلام گردیده است که ملتها و نسلهای آینده از آن سیراب و ستمکاران در آن غرق و هلاک می شوند و ما همه این جنایتها را به حساب امریکا گذاشته ایم و به یاری خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهیم رسید و انتقام فرزندان ابراهیم را از "نمرود"ها و "شیاطین "و "قارون "ها خواهیم گرفت . و مجددا تاکید می کنم که اینها بهای گران حاکمیت نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی و اسلام خواهی ماست .

 

و اینک از فرصت استفاده کرده به یکی از آیات کتاب کریم اشاره می کنم آن جا که فرموده است : اجعلتم سقایه الحاج و عماره المسجد الحرام کمن امن بالله والیوم الاخر و جاهد فی سبیل الله لایستوون عندالله والله لایهدی القوم الظالمین. گویی آیه کریمه در همین عصر نازل شده وگویی برای آل سعود و امثال آل سعود در طول تاریخ و برای ملت مجاهد و بزرگ ایران وحجاج بیت الله الحرام در عصر حاضر و امثال آنان در همه اعصار آمده است . و خداوندتعالی می فرماید: شما کوردلان آب رسانی به حجاج و تعمیر مسجدالحرام را با ارزش آنانی که ایمان به خدا و به روز جزا آورده و در راه خدا مجاهده می کنند، مساوی قرارداده اید، حاشا که اینان با شما مساوی نیستند و خداوند ستمگران را هدایت نمی کند. آیاسعودیها و امثال آنان در طول تاریخ ارزش خود را برای تهیه آب در مواقف حج و زرق و برق تعمیرات مسجدالحرام را با ارزشهای مسلمانانی که به خداوند و روز جزا ایمان دارند و با نثار خون خود و جوانان مجاهد خود در راه خدا و برای دفع دشمنان خدا ازحریم اسلام و حرم خداوند تعالی بپا خاسته اند مقایسه نکرده اند؟ و سعودیهای عصرحاضر، پا را فراتر از آن نگذاشته و بر مسلمانان افتخار نمی کنند؟ و با مجاهدان راه خدا آن نمی کنند که روی امریکای جهانخوار و ارباب خود را سفید کرده است ؟ و جالب توجه اینکه خداوند در این آیه ایمان به خدا و روز جزا را ذکر فرموده و از میان تمام ارزشهای اسلامی و انسانی مجاهده در راه خدا را با دشمنان خدا و بشریت انتخاب کرده است و دراین انتخاب به همه مسلمانان تعلیم فرموده است که ارزش جهاد فوق همه ارزشهاست . وآیا خداوند با ذکروالله لایهدی القوم الظالمین نمی خواهد بفرماید خداوند سعودیهای عصررا و تمام اعصار تاریخ را ستمگرانی بیش نمی داند که قابل هدایت نیستند و خداوند آنان را هدایت نمی فرماید؟ آیا ستمکاری بر حق و خلق و بر رسول خدا و امت بزرگوارحضرت رسول خاتم ، بالاتر از آنچه آل سعود با کعبه و حرم امن الهی و با زائران مجاهد آن که همه چیز و همه کس خود را در راه دوست و آرمان اسلام تقدیم کردند، می توان تصور کرد؟ آیا جرم این مجاهدان که به فرمان خداوند تعالی ندای برائت از مشرکین راانجام داده اند، جز برائت از خدایان آل سعود و سعودیهای عصر حاضر و شاه حسین وشاه حسن و مبارک نامبارک و صدام عفلقی است ؟ آیا سکوت در مقابل این ستمگریهاکه در طول تاریخ سابقه نداشته است ، چیزی جز رضای به این جرم و شرکت در ظلم وستم ظالمین و ستمگران است ؟ و در هر صورت آل سعود برای تصدی امور کعبه و حج لیاقت نداشته و علما و مسلمانان و روشنفکران باید چاره ای بیندیشند.

 

ان شاءالله زائران محترم ایرانی با مقاومت و صبر بقیه اعمال خود را به اتمام برسانند و با گامهای محکم و دلی آرام و قلبی سرشار از رضایت و لبی خندان ، شادی پیروزی خون بر شمشیرو شهادت در کنار خانه خدا را جشن بگیرند و افرادی که به مدینه منوره مشرف می شوند،سلام شهیدان به خون خفته کعبه و مجروحین خانه امن را به رسول خدا و ائمه هدی -علیهم السلام - ابلاغ کنند و این موفقیت بزرگ را به محضرشان تبریک بگویند و به راه خود با صلابت و اطمینان ادامه دهند و مشکلاتی که امریکا و عربستان بر آنان تحمیل نموده اند به حساب خدا و دفاع از پیامبر بگذارند و از اینکه خداوند هدیه ها و قربانیان هاجروار و اسماعیل گونه این ملت بزرگ را در کنار خانه خود پذیرفته است سپاسگزار وشاکر باشند که ان شاءالله خداوند شهدای بزرگ ما را با شهدای صدر اسلام محشور و به بازماندگان آنان صبر و اجر و به مصدومین و مجروحین شفا عنایت فرماید و شرمتجاوزان را به خودشان بازگرداند و آنان را به عقوبت خود کیفر دهد.

صحیفه امام خمینیره جلد 20 صفحه 349

پیام به آقای مهدی کروبی ، سرپرست حجاج ایرانی

۳
سر گشته | ۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۱:۳۰

آل سعود

جنایت

حج خونین

حجاج

خمینی

صحیفه نور

مکه

کشتار

نظرات  (۳)

ای جاااانم ...

که بود او !؟

آن دم مسیحایی تکیه گاهش به کجا بود !؟

و امروز خلف صالح اش نیز ...


پاسخ:
بخش سوم، پیام قطعنامه ست.. عبارات اون بخش از این دو بخش شیرین تر و با صلابت تره..
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ صحبتِ جانانه
لعنت خدا به آل سعودِ بی شخصیت
سلام
عالی بود
آفرین
انتخاب بجایی بود
و خمینی......
ماها که اون دوران نبودیم گاهی هنگ میکنیم این حرفارو میخونیم
عجیبه
اون حرفا عجیبه
بیتفاوتی و عمل نکردن ما عجیب تر
پاسخ:
سلام
ممنون. همه صحبت های امام عالیه
این صلابت و گیرایی و تاثیر کلام امام فکر می کنم بخاطر اخلاص و عملگرایی شون بوده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">