عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۲۳ خرداد۱۲:۵۳
یاد نگاه سرمه گون خوانده ست بر حالم فسون / مشکل که بیمار مرا برخیزد از بستر صدا

 

در این روش که تویی گر به مرده برگذری / عجب نباشد اگر نعره آید از کفنش

 

چندان نرمیدم ز تعلق که پس از مرگ / خاکم به بر خویش کشد نقش قدم را

 

تو کریم مطلق و من ‌گدا، چه‌کنی جز این ‌که نخوانی‌ام؟ / در دیگرم بنما که من به کجا روم چو برانی‌ام

۳
سر گشته | ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۳

نظرات  (۳)

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۰ پابسته؛ داستان‌های‌خیلی‌کوتاه

بسم الله الرحمن الرحیم
برای کمک به عمو مراد، شما هم دعوتید...



از امام صادق علیه السلام نقل کرده اند که از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پرسیدند:
ای پیامبر خدا! آیا انسان از مال خود، بجز زکات نیز باید پرداخت کند؟
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند:
آری، اگر گرسنه ای اظهار گرسنگی کند، مسلمان باید اورا سیر کند؛ اگر برهنه ای لباس بخواهد باید او را لباس بدهد.
گفتند : میترسیم دروغ بگوید
فرمودند: چرا از این نمیترسید که راست بگوید؟!
(بحار 75/46 ، از کتاب جامع الاخبار شیخ صدوق)


گمان نکنیم آنها محرومند و ما برخوردار.محرومان واقعی دل های زنگار گرفته ی ماست و اینان ولی نعمتانی هستند که دعای خیرشان رحمت خداوند و رضایتش را در پی خواهد داشت.پس ما به آن ها محتاج تریم...

morado.blogfa.com/post/43
چ عجب
سلام علیکم...
عید بر شما مبارک...
ان شاالله که سرباز ویار حضرت بودن در روزیتون قرار گرفته وهرروز تشنه تر از قبل گام بردارید...

ای مرکز ثقل کهکشان دل من
خورشید بلند آسمان دل من
عمری ست که من منتظر دیدارم
یک جمعه بیا به جمکران دل من...

التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">