عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۰۴ خرداد۰۲:۴۳

این جزوه خلاصه بحث گروهی چند تن از دانشجویان است که به برخی از سوالات شایع در مورد تواناییهای آقای جلیلی برای رئیس جمهور شدن ، پاسخ می دهد. از قبیل سوالاتی مثل این که آقای جلیلی کاراجرایی کرده اند یا خیر؟! تیم دارند یا نه؟! و...

 

دریافت جزوه به صورت فایل pdf

 

سعید جلیلی

منبع: 

http://motalebe.ir/

http://www.drjalily.com/

۸
سر گشته | ۰۴ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۴۳

نظرات  (۸)

عه !؟ پس هیچی ! انشاالله که امتحانات رو با موفقیت پشت سر بگذارین و ...

انشاالله که هرکه به صلاح این کشور در این موقعیت حساسه رای بیاره !

پاسخ:
خیلی ممنون
انشاءالله

چرا مطمئنا بحث میکنم ! ما تقریبا هرشب با پدر مون در حال بحثیم ! :دی

احتمال خیلی زیاد شما هم کم کم به نیتجه رسیدید ! ( میگم احتمال زیاد چون بعضی از این وبلاگیا از اون اول بدون اینکه حرفای کاندیداها رو بشنون و قبلا از اینکه تایید صلاحیتها مشخص بشن نظرشون مشخص بوده ! )

ولی رسیدید ! الآن که دیگه تغییر نظر نمیدید !؟ یعنی اگر با هم یه ماتریس تصمیم گیری تنظیم کنیم و امتیاز بدیم احتمال داره شما تغییر نظر بدین !!؟

ملاک نتیجه بخش بودن بحث ها هردوش میتونه باشه ! تو این موضوع خاص بنظرم باید شک داشت و بخاطر یقین پیدا کردن با منطق و استدلال بحث کرد تا به نتیجه مطلوب رسید !

من با توجه به پستهایی که تا الآن خوندم این رو گفتم ! بله . پستهای انتخاباتی بیشتریا احساسی و غیر منطقی بود ! متعصبانه ! بی دلیل و منطق !! پس جای بحث نداشت ! چون طرف مجبور میشد به هرچیزی متوسل شه تا بگه من درست میگم ! که اون متوسل شدن میشد حرفهای بی منبع در مورد بقیه !!

شما رو عرض نکردم که ! بقیه رو گفتم !‍

پاسخ:
خودتون میگید اگر به نتیجه برسید باز هم به بحث ادامه میدید ولی چند خط پایین تر باز میگید که شک داشتن ملاکه؟؟
ولی حرفتون رو قبول دارم ما هم مسلما شک داشتیم و با منطق و استدلال به یقین رسیدیم و این یقین رو در صورتی با شک عوض می کنیم که منطق و استدلالی بر خلاف نتیجه ما برامون مسلم بشه.. فرقی هم نداره که این منطق و استدلال از طرف شما باشه یا شخص دیگه ای.
اگر بحثی و صحبتی باشه من هستم منتها یه امتحان دیگه دارم ممکنه زیاد وقت نکنم بیام نت تا بعد از اون امتحان که چهارشنبه ست.
بله من هم امثال این حرفهای بی منطق و بی منبع رو زیاد دیدم، از همه طرف ولی بیشتر بر ضد آقای جلیلی دیدم.

در این موضوع بحثی نتیجه بخش خواهد بود که هردو طرفی که میخواهند با هم بحث کنند هنوز هم شک داشته باشند و به دنبال اصلح باشند ! در این صورت به طور عادلانه هر کاندید مورد بررسی قرار میگیره ! همانطوری که من و خانواده ام بحث میکنیم و همه قطعی مطمئن نیستیم و کسی هم کسی رو اجبار نمیکنه که به چه کسی رای بده !

ولی متاسفانه اون چیزی که در وبلاگها اینروزها میبینم خلاف اینه ! یعنی فرد به هر قیمتی رااااحت در مورد بقیه کاندیداها حرف میزنه و خرابشون میکنه و یه اطلاعاتی رو راجع بهشون میده که معلوم نیست از کجا آورده فقطط بخاطر اینکه بگه اونی که من میگم درسته !!

 

در این موضوع بحثی نتیجه بخش خواهد بود که هردو طرفی که میخواهند با هم بحث کنند هنوز هم شک داشته باشند و به دنبال اصلح باشند ! در این صورت به طور عادلانه هر کاندید مورد بررسی قرار میگیره ! همانطوری که من و خانواده ام بحث میکنیم و همه قطعی مطمئن نیستیم و کسی هم کسی رو اجبار نمیکنه که به چه کسی رای بده !

ولی متاسفانه اون چیزی که در وبلاگها اینروزها میبینم خلاف اینه ! یعنی فرد به هر قیمتی رااااحت در مورد بقیه کاندیداها حرف میزنه و خرابشون میکنه و یه اطلاعاتی رو راجع بهشون میده که معلوم نیست از کجا آورده فقطط بخاطر اینکه بگه اونی که من میگم درسته !!

 

پاسخ:
خب یک سوال:
تا چند روز آینده که شما به نتیجه برسید دیگه با کسی بحث نمی کنید؟؟؟ یا این که من چجوری به نتیجه رسیدم؟ از راهی خلاف این که شما میگید ینی من از اول در مورد یک نفر مطمئن بودم یا نه کم کم مطمئن شدم؟
عایا ملاک نتیجه بخش بودن بحث ها شک داشتن هست یا منطق و استدلال؟
این حرف شما یک پیش فرض داخل خودش داره اون هم این که نتیجه ای که من یا احیانا هر کس دیگه ای در مورد کاندیدها گرفته منطقی و استدلالی نیست بلکه متعصبانه ست. من هم مث شما بحث می کنم و استدلال و تبادل نظر کسی رو هم مجبور نمی کنم!
عایا من به هر قیمتی کسی رو خراب کردم یا با استدلال در مورد کسی صحبت کردم؟

چیزی تون نیست !! من جسارت نکردم که !

منظورم این بود که شما هم بی تجربه و خام هستین !

 

بعدشم الآن بحث ما بی نتیجه خواهد بود ! چون شما تلاش میکنید که من رو متقاعد کنید که کاندیدای شما اصلحترن!!

پس دیگه بحث نتیجه بخشی نخواهد بود !

پاسخ:
خب این که بدتر شد:دی
خب به نظرتون چه بحثی نتیجه بخش خواهد بود؟!!
اون بحثی که من سعی کنم شما رو متقاعد کنم که کاندید شما اصلحه لابد!:دی

هیچوقت با این یقین و قطعیتی که میگید حرفی نزدم !

شک که هنوز هم دارم !

ولی تبادل نظر با شما فکر نکنم جوابگو باشه :دی

شرمنده انقدر با صراحت عرض کردم

پاسخ:
دست شما درد نکنه مگه من چمه؟؟:دی
نه رک گویی که بهتره خواهش می کنم. زیاد هست کسی که باهاش بحث و تبادل نظر کنید

:دی

 

چی بگم آخه !!؟

حیف که ترجیح میدم سکوت کنم و منطقی برخورد کنم ! بدون موضع گیری نسبت به کس / کسانی و رای م رو برای خودم نگه دارم ! ..

پاسخ:
اگر یقین دارید خب دلیلی برای سکوت نیست ولی اگر شک دارید شاید تبادل نظر کمکی بکنه..
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۸ سعید جلیلی
سلام چه عکس دلبرونه ای گذاشتی من اون روزها مشهد بودم که این جمله رو گفت تو نماز جمعه شایدم چند بار تکرارش کرده باشه ولی خودم عین این جمله ها رو از آیت الله علم الهدی شنیدم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">