عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

عطر یار

سحر به بوی نسیمت به مژده جان سپرم اگر امان دهد امشب فراق تا سحرم

به بوی زلف تو دم می زنم در این شب تار
وگرنه چون سحرم بی تو یک نفس نرود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۰۴ مهر۱۹:۰۰
مسلمانان جهان در سال گذشته و برای اولین بار عید قربان را با شهادت فرزندان ابراهیم - علیه السلام - که دهها بار از مصاف با جهانخواران و اذناب آنان برگشته بودند،در مسلخ عشق و در منای رضایت حق جشن گرفتند. و بار دیگر امریکا و آل سعود، برخلاف راه و رسم آزادگی ، از زنان و مردان ، از مادران و پدران شهید، از جانبازان بی پناه ما کشته ها گرفتند؛ و در آخرین لحظات نیز با ناجوانمردی و قساوت بر پیکر نیمه جان سالخوردگان و بر دهان تشنه و خشکیده مظلومان ما تازیانه زدند و انتقام خود را از آنان گرفتند. انتقام از چه کسانی و از چه گناهی ؟ انتقام از کسانی که از خانه خویش به سوی خانه خدا و خانه مردم هجرت نموده بودند! انتقام از کسانی که سالها کوله بار امانت ومبارزه را بر دوش کشیده بودند. انتقام از کسانی که همچون ابراهیم - علیه السلام - از بت شکنی برمی گشتند؛ شاه را شکسته بودند؛ شوروی و امریکا را شکسته بودند؛ کفر ونفاق را خرد کرده بودند.
 
آری ، در منطق استکبار جهانی هر که بخواهد برائت از کفر و شرک را پیاده کند متهم به شرک خواهد شد، و مفتی ها و مفتی زادگان این نوادگان بلعم باعوراها، به قتل و کفر او حکم خواهند داد. بالاخره در تاریخ اسلام می بایست آن شمشیر کفر و نفاقی که در لباس دروغین احرام یزیدیان و جیره خواران بنی امیه - علیهم لعنه الله - برای نابودی وقتل بهترین فرزندان راستین پیامبر اسلام ، یعنی حضرت ابی عبدالله الحسین - علیه السلام - و یاوران با وفای او، پنهان شده بود مجددا از لباس همان میراث خواران بنی سفیان به درآید و گلوی پاک و مطهر یاوران حسین - علیه السلام - را در آن هوای گرم ، در کربلای حجاز و در قتلگاه حرم ، پاره کند؛ و همان اتهاماتی را که یزیدیان به فرزندان راستین اسلام زدند و آنان را "خارجی " و "ملحد" و "مشرک " و "مهدورالدم " معرفی کردند،درست همان را به رهروان راه آنان وارد آورند؛ که ان‏شاءاللّه‏ ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.
 
چیزی که تا به حال از ناحیه ناآگاهان و یا تحلیلگران مغرض و یا جیره خواران به عنوان فلسفه حج ترسیم شده است این است که حج یک عبادت دسته جمعی و یک سفرزیارتی - سیاحتی است . به حج چه که چگونه باید زیست و چطور باید مبارزه کرد وبا چه کیفیت در مقابل جهان سرمایه داری و کمونیسم ایستاد! به حج چه که حقوق مسلمانان ومحرومان را از ظالمین باید ستاند! به حج چه که باید برای فشارهای روحی و جسمی مسلمانان چاره اندیشی نمود! به حج چه که مسلمانان باید به عنوان یک نیروی بزرگ وقدرت سوم جهان خودنمایی کنند! به حج چه که مسلمانان را علیه حکومتهای وابسته بشوراند. بلکه حج همان سفر تفریحی برای دیدار از قبله و مدینه است و بس!
 
اما آنچه زائران عزیز باید بدانند اینکه امریکا و آل سعود حادثه مکه را یک مبارزه فرقه ای و نزاع قدرت میان شیعه و سنی ترسیم نموده ؛ و ایران و رهبران آن را به عنوان کسانی که هوس رسیدن به یک امپراتوری بزرگ را در سر می پرورانند معرفی می کنند تابسیاری از کسانی که از مسیر حوادث سیاسی جهان اسلام و نقشه های شوم جهانخواران بیخبرند تصور کنند که فریاد برائت ما از مشرکین و مبارزه ما برای کسب آزادی ملتها درمسیر کسب قدرت سیاسی مان و گسترش قلمرو جغرافیای حکومت اسلامی است . البته برای ما و همه اندیشمندان و محققانی که از نیات پلید تشکیلات آل سعود باخبرند جای تعجب نیست که به ایران و حکومتی که از بدو پیروزی تا به حال فریاد وحدت مسلمین راسر داده است و در همه حوادث جهان اسلام خود را شریک غم و شادی مسلمانان می داند تهمت افتراق و جدایی مسلمانان را بزنند؛ و یا بالاتر از آن ، زائرانی را که به عشق زیارت مرقد پیامبر و حرم امن الهی به حجاز رفته اند به لشکرکشی و تشکل برای تصرف کعبه و آتش زدن حرم خدا و تخریب مدینه پیامبر متهم نمایند! و دلیل و مدرک این کارراحضور پاسداران و نظامیان و مسئولین کشورمان در مراسم حج ذکر کنند! آری ، در منطق آل سعود نظامی و پاسدار کشور اسلامی باید با حج بیگانه باشد؛ و اینگونه سفرها برای مسئولین کشوری و لشکری تعجب آور و توطئه انگیز می شود. از نظر استکبار، مسئولین کشورهای اسلامی باید به فرنگ بروند، آنها را به حج چه کار! دست نشاندگان امریکاآتش زدن پرچم امریکا را به حساب آتش زدن حرم ، و شعار مرگ بر شوروی و امریکا واسرائیل را به حساب دشمنی با خدا و قرآن و پیامبر گذاشته اند؛ و نیز مسئولین و نظامیان مارا با لباس احرام به عنوان رهبران توطئه معرفی کرده اند!
 

حکومت آل سعود مسئولیت کنترل زائران خانۀ خدا را به عهده گرفته است. و اینجاست که با اطمینان می‏گوییم که حادثۀ مکه جدای از سیاست اصولی جهانخواران در قلع و قمع مسلمانان آزاده نیست. ما با اعلام برائت از مشرکین تصمیم بر آزادیِ انرژی متراکم جهان اسلام داشته و داریم. و به یاری خداوند بزرگ و با دست فرزندان قرآن روزی این کار صورت خواهد گرفت. و ان‏شاءاللّه‏ روزی همۀ مسلمانان و دردمندان علیه ظالمین جهان فریاد زنند و اثبات کنند که ابرقدرتها و نوکران و جیره‏خوارانشان از منفورترین موجودات جهان هستند.

کشتار زائران خانۀ خدا توطئه‏ای برای حفظ سیاستهای استکبار و جلوگیری از نفوذ اسلام ناب محمدی ـ صلی اللّه‏ علیه و آله و سلّم ـ است. و کارنامۀ سیاه و ننگین حاکمان بی‏درد کشورهای اسلامی حکایت از افزودن درد و مصیبت بر پیکر نیمه جان اسلام و مسلمین دارد.

 

مگر مسلمانان نمی بینند که امروز مراکزوهابیت در جهان به کانونهای فتنه و جاسوسی مبدل شده اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت ، اسلام ابوسفیان ، اسلام ملاهای کثیف درباری ، اسلام مقدس نماهای بیشعورحوزه های علمی و دانشگاهی ، اسلام ذلت و نکبت ، اسلام پول و زور، اسلام فریب وسازش و اسارت ، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ها، و دریک کلمه "اسلام امریکایی " را ترویج می کنند؛ و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش ، امریکای جهانخوار، می گذارند.
مسلمانان نمی دانند این درد را به کجا ببرند که آل سعود و "خادم الحرمین " به اسرائیل اطمینان می دهد که ما اسلحه خودمان را علیه شما به کار نمی بریم ! و برای اثبات حرف خود با ایران قطع رابطه می کنند. واقعا چقدر باید رابطه سران کشورهای اسلامی باصهیونیستها گرم و صمیمی شود تا در کنفرانس سران کشورهای اسلامی مبارزه صوری وظاهری هم با اسرائیل از دستور کار آنان و جلسات آنان خارج شود. اگر اینها یک جوغیرت و حمیت اسلامی و عربی داشتند، حاضر به یک چنین معامله کثیف سیاسی وخودفروشی و وطن فروشی نمی شدند.

 

البته ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامی مان بارهااعلام نموده ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم . حال اگر نوکران امریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ می گذارند، از آن باکی نداریم و استقبال می کنیم . ما درصددخشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیزم ، سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم . ماتصمیم گرفته ایم ، به لطف و عنایت خداوند بزرگ ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوارگردیده اند نابود کنیم ؛ و نظام اسلام رسول الله - صلی الله علیه و آله و سلم - را در جهان استکبار ترویج نماییم . و دیر یا زود ملتهای دربند شاهد آن خواهند بود. ما با تمام وجود از گسترش باجخواهی و مصونیت کارگزاران امریکایی ، حتی اگر با مبارزه قهرآمیز هم شده باشد، جلوگیری می کنیم . ان شاءالله ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج ، این منبربزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همه عالم منعکس سازد وآوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با امریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود. و از خدا می خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین ، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا و شوروی را به صدا درآوریم.
 
ما در مکه باشیم یا نباشیم دل و روحمان با ابراهیم و در مکه است . دروازه های مدینه الرسول را به روی ما ببندند یا بگشایند، رشته محبتمان با پیامبر هرگز پاره و سست نمی شود. به سوی کعبه نماز می گزاریم و به سوی کعبه می میریم . و خدا را سپاس می گزاریم که در میثاقمان باخدای کعبه پایدار مانده ایم و پایه های برائت از مشرکین را باخون هزاران هزار شهید از عزیزانمان بنیان نهاده ایم . و منتظر هم نمانده ایم که حاکمان بی شخصیت بعض کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از حرکت ما پشتیبانی کنند. مامظلومین همیشه تاریخ ، محرومان و پابرهنگانیم . ما غیر از خدا کسی را نداریم . و اگر هزاربار قطعه قطعه شویم ، دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم .
 
بعضی افراد تا قبل از حادثه تلخ و شیرین حج در سال گذشته ، فلسفه اصرار جمهوری اسلامی ایران را بر راهپیمایی برائت از مشرکین به خوبی درک نکرده بودند و از خود ودیگران سوال می کردند که در سفر حج و در آن هوای گرم چه ضرورتی به راهپیمایی وفریاد مبارزه است ؛ و اگر هم فریاد برائت از مشرکین هم سر داده شود، چه ضرری متوجه استکبار می شود. و چه بسا افراد ساده دلی تصور می کردند که دنیای به اصطلاح متمدن جهانخواران نه تنها تاب تحمل اینگونه مسائل سیاسی را خواهد داشت ، که به مخالفان خود حتی بیش از این هم اجازه حیات و تظاهرات و راهپیمایی خواهند داد. و دلیل این مدعا اجازه راهپیماییهایی است که در کشورهای به اصطلاح آزاد غرب داده می شود.ولی این مسئله باید روشن باشد که آنگونه راهپیماییها هیچ گونه ضرری برای ابرقدرتها وقدرتها ندارد. راهپیمایی مکه و مدینه است که بسته شدن شیرهای نفت عربستان را به دنبال دارد. راهپیماییهای برائت در مکه و مدینه است که به نابودی سرسپردگان شوروی و امریکا ختم می شود. و درست به همین جهت است که با کشتار دسته جمعی زنان ومردان آزاده از آن جلوگیری می شود، و در پناه همین برائت از مشرکین است که حتی ساده دلان می فهمند که نباید سر بر آستان شوروی و امریکا نهاد.
 

پی نوشت: کج سلیقه گی حقیر رو در انتخاب عبارات به بزرگی خودتون ببخشید. و از بابت طولانی شدن متن هم عذرخواهم.
پی نوشت: دعا کنیم که ان شاءالله هر چه زودتر خدا به ما توفیق بده تا در کنار سایر برادران و خواهران دینی مون و در رکاب آقا صاحب الزمان عج انتقام خون عزیزانمان را از تمام مستکبران عالم بگیریم. + این عکس دیروز خیلی خون به دل ما کرد.. ببینید
پی نوشت: حالا که فیلم های روز عرفه و حاجیان رو مرور می کنیم می بینیم واقعا چقدر جای مرگ بر آل سعود خالی بود.
تاریخ تکرار شده و باز هم یک جنایت دیگه از آل سعود رقم خورده.
جنایتی که داعش در عراق و در کربلا و در اربعین و بین بیست میلیون شیعه انجام نداد رو آل سعود در منا و در بین مسلمانان از هر فرقه و مذهبی انجام داد.
۸
سر گشته | ۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۰

آل سعود

جنایت

حج خونین

حجاج

خمینی

صحیفه نور

مکه

کشتار

نظرات  (۸)

۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۶ ﺳﺎﺋﻞ ....
بله
ولی بنظرم یجایی اشکال وجود داره و من نمیدونم و نمیفهمم کجاست
بخاطر همینم نمیتوتم فکرمو درست بیان کنم

+دوست داشستین پاک کنید نظرات ما رو
پاسخ:
برای بنده هم اشکال وجود داره. چون درستش اینه که هیچ مسلمانی در مقابل هیچ ظلمی نباید بی تفاوت باشه و البته تفاوت باید در عمل دیده بشه. اما حکم همون حکم جام زهری هست که امام گفتند و به همه انقلابیون خورانده شده.. باز هم علم بنده ناقصه.
همین صحبت های امام تو پیام قطعنامه رو کامل بخونید (البته قبلا حتما خوندید منظورم بازخوانی و یادآوری هست) یک مقدار کمک میکنه.

+ دوست نداریم، دشمن داریم!
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۰ ﺳﺎﺋﻞ ....
نصفه گوش داده بودم
کامل شو دارم گوش میدم الان
ان شا,الله به نتیجه میرسه
ممنون
پاسخ:
نصفه هم گوش داده باشید کافیه چون منظورم همون قسمت از صحبت هاشون بود که در مورد اعمال آل سعود و مقابله ایران گفتند.
خواهش می کنم. البته این ها صرفا نظرات بنده هست و ممکنه بهش اشکال وارد باشه..
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ ﺳﺎﺋﻞ ....
اینا رو میدونم
هیچ کس منظورم کل کشورای اسلامیه
در مورد علمای خودمونم که میدونم حرف زیاد زده شده
نتیجه اش چی بوده؟؟
واسه خلع کردن این نا مسلمونا از خادم الحرمیشون!
پاسخ:
ما نمی تونیم بریم بجنگیم. ما متجاوز نیستیم که فرضا بریم با سعودی بجنگیم و آل سعود رو خلع از حکومت کنیم. اگر قرار باشه اتفاقی بیفته باید اتفاقی شبیه به اون چه که چند سال در کشورهای عربی اتفاق افتاد بشه. البته نه به اون شکل ابتر و بدون رهبری. یعنی خود مردم هر کشور باید کاری بکنند. خودشون باید تصمیم بگیرند و قیام کنند. تصمیم آگاهانه و همراه با هدف و عمل.
فکر می کنم نهایت کاری که ما می تونیم بکنیم مقابله به مثل و دفاع هست. صحبت های امروز آقا رو گوش دادید؟
نهایتش همین حرف ها و کارهایی هست که در بعد بین المللی داره انجام میشه برای گرفتن مدیریت امور حج و سپردنش به یک شورایی از علماء تمام جهان اسلام. البته اگر ان شاءالله به نتیجه برسه.
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۸ ﺳﺎﺋﻞ ....
خب با همین حکم ساده ی اسلام نمیشه بهشون انقلت وارد کرد؟!
من نمیگم اسلام شون واقعیه
ولی مگه مدعی نیستن
چرا هیچ کس هیچی نمیگه بهشون؟
پاسخ:
درسته. با خیلی از احکام اسلام میشه بهشون ان قلت وارد کرد.
هیچ کس منظورتون چه کسانی هست؟ علماء ما که تا دلتون بخواد گفتند و میگن که این ها از اسلام خارج اند. ما به عقاید اهل سنت هم می تونیم اشکال وارد کنیم. ولی هیچ وقت اون ها رو خارج از اسلام نمی دونیم و به این قائلیم که باید اختلاف رو مثل دو برادر در کنار هم حل کنیم اما این ها یعنی وهابیت و بهائیت و امثال این ها وضعیت شون کاملا از طرف علماء ما روشن شده و هیچ کدوم رو به عنوان مذهب اسلامی به رسمیت نمیشناسیم. این ها دست پرورده یا حتی دست ساز انگلیس و امریکا و امثالهم هستند و دین و مذهب شون رو بر اساس خواسته ی مستکبران و سرمایه داران می سازند! و ارتباطی با اسلام حقیقی ندارند.
از اسم اسلام و تبلیغات و مفتی ها و ... برای اهداف صاحبان شون استفاده می کنند. برای تفرقه و اختلاف، برای باز کردن راه مستکبران و .. .
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۲ ﺳﺎﺋﻞ ....
یه سوال الان اومد تو ذهنم
ذی الحجه مگه جزو ماه های حرام نیست؟
اگه این آل نجس خودشو مسلمون میدونه چجوری حمله میکنه. یه یه عده آدم بی گناه؟
با فرض اینکه الان قبول کنیم در نظر آل سعود یمنیا مسلمون نیستن!
پاسخ:
این قضیه کشتار حجاج هم در ماه حرام و هم در بیت الله الحرام اتفاق افتاده!
مکان و زمان حرام بوده!
خدا لعنت شون کنه مگه اسلام شون اسلام حقیقیه!؟ مفتی های درباری هر چی بخوان به اسم اسلام میگن و فتوا میدن.
همون چیزی که در صدر اسلام هم بوده و امام هم اشاره کردن بهش. بنی امیه و ... .
۰۸ مهر ۹۴ ، ۰۷:۰۴ مجتبی مرادی
سلام
آل سعود یعنی آل یهود ...

جالبه تعداد کشته های این جنایت بیشتر از حمله ی این خاندان آدم کش به یمنه...

نجاست از سر روش می باره...
پاسخ:
سلام برادر خوبی؟
منافق بدتر از مشرک است.

نمی دونستم. خدا لعنت شون کنه و ای کاش که ما هم می تونستیم در کنار برادران و خواهران یمنی با این ملعون ها بجنگیم..
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۳ مــ. مشرقی
سلام.
تاریخ همیشه تکرار میشه.
ولی کی عبرت میگیره!
پاسخ:
سلام
ان شاءالله برسه اون روزی که آل سعود و تمام مستکبران رو نابود کنیم تا دیگه تکرار نشه!
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۵ علی رسولان
سه گانه ی خوبی بود
اخصنج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">